ج
-
جنتیان، امیرحسین
واکاوی تجارب مربیان بهداشت از آموزش جنسی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس پسرانه متوسطه اول شهراصفهان) [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 194-220]
-
جوادی پور، محمد
شناسایی ابعاد و مؤلفههای شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظاممند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]
خ
-
خسروی، رحمت اله
ارزیابی برنامه درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های مربوط به انگاره خدا [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 91-120]
د
-
دهقانی، مرضیه
شناسایی ابعاد و مؤلفههای شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظاممند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]
ر
-
رحیمی نژاد، ویدا
رشد شناختی و سن مناسب شروع زبان آموزی با تاکید بر زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: سنتز پژوهی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 33-66]
-
روشن، بلقیس
تبیین ارتباط سواد دیداری با گسترش دامنهی واژگان در دانش آموزان اول ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 171-194]
س
-
سماوی، عبدالوهاب
بازتحلیل پژوهشهای «آموزش همتا» در پنجاه سال اخیر: تحلیلی کتابشناختی بر اساس دادههای «پایگاه علم » [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 221-250]
-
سوزنده فر، مرضیه
آسیب شناسی و مدل سازی مشکلات تدریس معلمین زبان انگلیسی مدارس دورهی متوسطه اول و دوم در شهرستان جهرم [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 1-32]
ش
-
شاه آبادی، محمدرضا
تأثیر برنامه درسی تربیت بدنی با رویکرد تلفیقی بر تسهیل یادگیری دانشآموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 251-266]
-
شاه طالبی، بدری
واکاوی تجارب مربیان بهداشت از آموزش جنسی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس پسرانه متوسطه اول شهراصفهان) [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 194-220]
ص
-
صالحی، شیوا
شناسایی ابعاد و مؤلفههای شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظاممند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]
-
صالحی، کیوان
شناسایی ابعاد و مؤلفههای شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظاممند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]
ع
-
عظیمی یانچشمه، اسماعیل
شناسایی ابعاد و مؤلفههای شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظاممند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]
-
علایی، رویا
تأثیر برنامه درسی تربیت بدنی با رویکرد تلفیقی بر تسهیل یادگیری دانشآموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 251-266]
-
عنانی سراب، محمدرضا
رشد شناختی و سن مناسب شروع زبان آموزی با تاکید بر زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: سنتز پژوهی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 33-66]
غ
-
غیاثیان، مریم سادات
تبیین ارتباط سواد دیداری با گسترش دامنهی واژگان در دانش آموزان اول ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 171-194]
ف
-
فهیم، نعیم
بازتحلیل پژوهشهای «آموزش همتا» در پنجاه سال اخیر: تحلیلی کتابشناختی بر اساس دادههای «پایگاه علم » [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 221-250]
ق
-
قاسم پور مقدم، حسین
تأثیر برنامه درسی تربیت بدنی با رویکرد تلفیقی بر تسهیل یادگیری دانشآموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 251-266]
ک
-
کنویسی، محمد صادق
آسیب شناسی و مدل سازی مشکلات تدریس معلمین زبان انگلیسی مدارس دورهی متوسطه اول و دوم در شهرستان جهرم [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 1-32]
م
-
مهری، آرمان
ارزیابی برنامه درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های مربوط به انگاره خدا [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 91-120]
-
موسی پور، نعمت الله موسی پور
بازتحلیل پژوهشهای «آموزش همتا» در پنجاه سال اخیر: تحلیلی کتابشناختی بر اساس دادههای «پایگاه علم » [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 221-250]
-
میرزایی فر، داود
تأثیر روش آموزش کوانتومی بر خودکارآمدی، مهارت ارتباطی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 147-170]
ن
-
نارنجی ثانی، فاطمه
شناسایی ابعاد و مؤلفههای شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظاممند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]
-
نظری، نبی
تأثیر روش آموزش کوانتومی بر خودکارآمدی، مهارت ارتباطی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 147-170]
و
-
واصفیان، فرزانه
واکاوی تجارب مربیان بهداشت از آموزش جنسی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس پسرانه متوسطه اول شهراصفهان) [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 194-220]
-
واعظی زاده، المیرا
تبیین ارتباط سواد دیداری با گسترش دامنهی واژگان در دانش آموزان اول ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 171-194]
-
وکیلیفرد، امیررضا
شناسایی برنامههای درسی کارآمد در تدوین منابع آموزش زبان فارسی با مقاصد عمومی برای غیرفارسیزبانان [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 67-90]
ی
-
یوسف زاده، محمد رضا
تأثیر روش آموزش کوانتومی بر خودکارآمدی، مهارت ارتباطی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 147-170]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد